Dag 2 - min första kärlek.

Förlåt. Jag hann inte skriva igår. Var på Gekås i Ullared hela dagen och shoppade :)

Min första kärlek. ♥ (fast jag nämner nog fler)

Den allra första "riktiga" seriösa pojkvän jag hade heter Fredrik. Jag var  typ 14 eller 15 år. Har haft några pojkvänner innan, men det var ganska oseriöst. ;)
Iaf, Fredrik heter han. Jag trodde jag var kär, men så var nog inte fallet om jag tänker efter. Det kändes mer som jag var något stöd för honom (han hade det ganska tufft). Men hur som helst, så varade det ändå i någon månad och sen orkade jag inte med alla problem längre.

Träffade sedan en kille som heter Björn. Och jag måste väl erkänna att jag var kär upp över öronen. Han får nog bli min första kärlek. Vi hängde ihop nästan ett år. Och han var rolig och fick mig alltid att skratta. Men dagen kom då han inte ville vara ihop med mig längre. Och jag var helt förkrossad. Men jag läkte och idag är vi fortfarande vänner. Och han kan fortfarande få mig att skratta.

En tid efter Björn, när jag hade blivit mig själv igen så träffade jag en kille vid namn Nicklas. Han var också väldigt snäll. Men jag kände väl inte riktigt kärlek där, utan mer vänskap. Vi hälsar om vi ser varandra men inte mer.

Efter Nicklas träffade jag en kille vid namn Andre. Vi var ett par i nästan 2 år. Vi hade väl det ganska trevligt, men idag kan jag inte fatta varför vi var tsm så länge. Vi skildes inte som vänner om man säger så. Och idag tycker jag det är tråkigt att man inte ens kan säga hej när man ser varandra. Men så är det väl ibland.

Efter Andre så fick jag och en killkompis för oss att vi var kära i varandra, jag trodde väl att jag alltid varit lite förtjust i Anders, och på sätt och vis har jag alltid varit det. Men jag kom underfund med att jag tycker väldigt mycket om honom som vän. Och jag ångrar detta jättemycket, för det har sabbat vår vänskap ganska mycket. Men visst, än idag är vi vänner, dock inte som förr.

Efter de där veckorna med Anders så träffade jag min nuvarande pojkvän/sambo/fästman K. Än idag är vi ett par och har varit det sedan 13/4-05. Så nästa år firar vi 6 år tsm. Och K är det bästa som någonsin hänt mig, och jag gör vad som helst för honom. ♥




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0