Dag 5 - vad är kärlek?

Vad är kärlek? Kärlek för mig är det jag känner för min älskade K, min familj, min hund och mina vänner. Det är personer som betyder mycket för mig och som jag vill ska må bra alltid.

Orden "jag älskar dig" är ord som folk bara slänger ur sig till vem som helst. Men för mig betyder dem verkligen något. Och dem ända som hör mig säga det är K, Nelly (min hund), Anna och Emelie, (mina två allra bästa vänner). Har givetvis fler vänner som också betyder mycket för mig, men Anna och Emelie har jag känt i många år. Sen givetvis älskar jag mina föräldrar & min bror. Men i min familj är jag inte uppvuxen med att man säger "jag älskar dig" till varandra, utan vi vet att vi älskar varandra och att vi finns för varandra alltid.
Tycker väldigt mycket om mina svärföräldrar också. Två underbara människor, som alltid ställer upp.






Postat av: Odinmathea

Thanks, keep up the good work.

2011-12-01 @ 05:10:28
URL: http://odinmathea.blogll.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0