Torsdag.

Gaaaaaah, förlåt. Jag skäms. Det var längesedan jag skrev.. Fy på mig.. Sådär då har vi fått undan den sörjan.
Har varit ledig hela veckan. Det är lov nu så då är det inte många arbetsplatser som behöver en.. Men på måndag är det dags igen för jobb på ÖP. :)

Har haft en skön vecka.. I lördes var jag först på loppis med min underbara vän Anna. Och på kvällen var det kalasfirande för lillebror. I söndes brummade jag och Anna till Novalund. Vi ville köpa nya skor och då passar skopunkten perfekt ;) Det blev tre par skor för mig! Mycket nice! En trevlig dag med bästa vännen! ♥

Vad har mer hänt? Även i måndes blev det en heldag med Anna. Först fika hos henne och sen mötte vi upp Emelie för loppis. Sedan kom jag med det geniala förslaget att vi tre skulle käka middag hemma hos mig. Och efter den mumsiga middagen så blev det promenad med hunden min, och sen följde de med mig hem igen för lite te och fika! :) Att man aldrig blir av med dem.. Hahha. Nej, jag bara skojade. De är dom bästa vännerna i hela världen! :) ♥

I tisdes bakade jag hallon/rabarber paj och bjöd hit en vän. Hon heter också Anna. :) Och hennes söta dotter Olivia. Mysigt som alltid, snäckan!

Vad har mer min lediga vecka erbjudit? Middag igår kväll hos svärföräldrarna. Grillad kyckling (i det fruktansvärda vädret) och bakad potatis. Det var så goooott! :) Tack, tack!
Och på kvällen kom Anna över, för hon tyckte lite synd om sig själv. för hon inbilla sig att hon var sjuk. Så då fick jag ju ta hand om henne! :)

Imorgon vankas det 4 års kalas. Och på lördag ska jag vara barnvakt till Olivia. Var nu snäll Olivia. :)


Neee. Nu blev det alldeles för lååångt.
Och nä. det var inte så intressant. Men nu har jag uppdaterat iaf.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0