Seg

Sorry för dålig uppdatering. Men nu när det börjar bli vår och vackert väder så sitter jag knappt vid datorn. Går bara in via iPhonen och läser andras bloggar :)
På tal om min iPhone. Har lyckats tappa den igen så det blev två nya sprickor i det nya glaset. Så det blir det andra glaset detta året. Sinnes sjukt vad dem är känsliga, det är nog det tråkiga med iPonen. Så Björn har beställt ett nytt glas till mig (igen!).

Har börjat nytt jobb nu. Det går bra. :)
Imorgon firar jag och K 6 år tillsammans. :)
Idag är jag ledig, väntar på att min sjukgymnast ska ringa, hade behövt en akuttid. Axeln är fucked up idag.
Sen måste jag säga att jag älskar skatteåterbäring. ;P

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0