Breakfast.

Sen vid halv tio ska vi vara i Tomelilla. Jag bjöd hem oss på frukost hos mina föräldrar :)
Idag har jag typ träningsvärk i hela kroppen. Sitter fortfarande i sen Step up:en i torsdes och jag kan tänka mig att det är lite sen vi kånkade på mitt fina skåp från Köpenhamn till Ystad. (Vi åkte olika tåg) :)

Neee nu ska jag ta en kik i tvättkorgen och börja brottas lite med tvätten.
Imorgon är det dags för jobb igen. Helgen har bara susat förbi.



Later.



Postat av: helena

Skönt att du också har träningsvärk. Jag tyckte vi var grymmast där i alla fall. Ses vi där nästa torsdag? Eller ska vi pröva något annat kanske.... :D

2011-02-13 @ 12:49:35
Postat av: Angelica

Helena: Haha, noll kordinationsförmåga här. Men bara man har roligt :) Jag tyckte också vi var grymma. Speciellt när man skulle gå över brädan och så ;) haha. Har ej bestämt om jag ska gå på torsdag eller om jag ska gå på skivstång. Imorgon blir det nog Dans afro. Det är roligt. ska du dit? kram

2011-02-13 @ 19:52:21
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: helena

jag körde vanligt gympa-pass imorse, det var rätt skön start på veckan. sen jobbar jag kväll på onsdag och torsdag, tyvärr, annars hade jag gärna testat på step igen. Imorrn får det nog bli simning,eller möjligtvis aerobics, har du varit på det?

Kram

2011-02-14 @ 20:40:03
Postat av: Angelica

Helena: Jag testade på Core igår kväll. Det var rätt nice. Jag funderar på aerobics ikväll eller skivstång. Men har inte bestämt mig riktigt.

Vi ses väl på något pass. Är du ny medlem? jag blev medlem för typ tre veckor sedan. Friskis är bra, många roliga aktiviteter.

Kram

2011-02-15 @ 06:33:56
URL: http://wippzi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0