En afro-dans på detta.

Kl 18.00 ska jag infinna mig nere på friskis och svettis med Emma och förhoppningsvis Anna. Vi ska köra lite afro-dans. :) Det blev aldrig av för min del i onsdes då jag fick en jävla huvudvärk. Men ikväll, ja då jävlar.
Har jobbat på Ängaskolan idag. Har gått bra - som vanligt. ;)
Imorrn står det inget jobb på schemat men det kan ändra sig med ett telesamtal imorgon bitti. Vi får la se vad som händer.

Nu ska jag ut en runda med Nelly innan jag ska iväg och afro-dansa. :)

See yoooou later.

P.S Fan vad det är skönt att slippa Facebook. Vad skulle man där och göra egentligen? Ångrar mig inte en sekund att jag avsluta mitt konto där... D.S



Postat av: Jessica Jönsson

Man måste ju ha fejjan. annars missar man ju allt. Tänk, nu vet du inte varje gång jag ska laga mat ;)

2011-02-22 @ 14:01:22
URL: http://jessicavarld.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0