Thank God it's friday.

Vaknade 06.20 av min kära väckarklocka. Att bli väckt av låten "Fredagsmys" en fredag är inte fy skam. :)
Har precis varit ute med Nelly. Och nu kvart över sju är det dags att hämta upp Stina och sen är det dags för jobb.
Det ska nog gå bra. Hoppas det inte blir lika rörigt som igår.

Sen när jobbedagen är slut är det dags att köra till Sjöbo. Min vän Björn ska hjälpa mig att sätta i en ny display i min iPhone. Så jag slipper se min eländiga spricka. Så får vi hoppas att jag inte tappar den fler ggr.

Det ska bli så skönt med helg. Helt underbart.
Några av mina "loppis" vänner ville ha med mig på en stor antik/loppis i Köpenhamn på lördag men min ekonomi denna månad säger NEEEEEJ! Så jag får lyssna på det och strunta i min vilja. :)

Ha en underbar fredag.
Fredag är den bästa dagen på hela veckan.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0