The O.C

Har snart kollat klart på första säsongen av The O.C. Hade glömt hur jävla bra det är. :) Köpte säsong två innan idag. ;) Har även fixat klart presenten till min svägerska Sandra. Ska fira henne på söndag.
Imorgon är det onsdag. Och det innebär att halva veckan snart är slut. Skönt så det kan bli helg igen :)
Min axel behöver lite ledighet, den har börjat jävlas med mig igen.

Strunta i träning ikväll. Jag håller på att dö av smärta i axeln. Får bli lite afro dans imorgon istället tror jag.
Ser framemot helgen som sagt. :)

Nee nu ska jag gå ut en liten runda med Nelly. Det är ju riktigt fruktansvärt-svinkallt ute. Och den där snön som kom imorse. Va fan var det för något påhitt? Jag hade bara tygskor på fötterna ju. Jävla snö.

Ge mig vååååååår nu. Älskade härliga vår. Jag vill lägga undan allt som kallas vinterkläder.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0