Träningsvärk.

Jag är så trött, och jag har träningsvärk i hela kroppen efter tre dagars träning. (Core, skivstång och afro).
Nu ska jag ut en runda med nelly. Sen blir det kvällsmat. Macka med rökt korv. Här snackar vi vardagslyx.
Har iaf köpt en ny dvd box idag. The O.C första säsongen. Det lär vara det enda min söndag kommer bestå av.
Lördag kommer det 16 gäster till oss. Fira våra födelsedagar.

Min axel är fuckep up.. MMMM nice. Eller inte, kanske.
Snart heeeeeelg.



Postat av: helena

åh vad du tränar på!! jag har jobbat kvällar hela veckan men är sugen på aerobics imorrn kl 17. vad säger du om det? vill du pröva? jag vill inte gå själv... och i tisdags så var dte full storm så jag orkade inte ta mig ut för att gå dit... (dålig ursäkt, jag vet...)

2011-02-17 @ 23:06:16
Postat av: helena

afrodans ikväll?

2011-02-21 @ 12:08:49
Postat av: Angelica

Helena: Ursäkta att jag inte svarat. har haft fullt upp.

Nej ingen afro ikväll. Vi ska på Core istället. Och skivstång imorgon.

:)

2011-02-21 @ 16:52:21
URL: http://wippzi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0