15 januari.

Då är man alltså 25 år nu. Så om någon frågar måste jag säga att jag är 25 år. Humm känns skumt. 24 år lät bättre. hahahahahah. :)
Kvällen igår var mysig. Vi käkade rosastekt ankbröst med potatiskaka m smak av chevreost, rostade rotsaker och cognac/grönpepparsås.
Det var riktigt smarrigt. Sen gick vi hem och festade på kladdkakan och hallonglassen som jag hade gjort tidigare på dagen :) Det blev vår dessert. Vi kollade på "How I met your mother". Fick två dvd boxar av K i present, säsong 2 & 3.
Fick även ett presentkort på team sportia så jag kan köpa mig ett par nya gympadojjor. Dem jag har är slut. Men jag går med dem iaf. Men jag måste köpa ett par nya. :) Blir nog ett par Reebook easytone. Såna med balansbollar i sulan. Som tränar ben och rumpa när man är ute och promenerar. En kompis till mig har såna och hon säger att dem är jättesköna att gå i. :)


Vet dock inte vilken färg jag ska köpa, finns väldigt många. Tror jag vill ha ett par svarta iaf. :)




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0