Gissa vad?

Imorse när jag vaknade så kollade jag ut och insåg att det var snöstorm. Jag typ halvskrek: "WHYYYYY?"
Nu får det vara nog med snö tycker jag. Trottoarerna började bli normala igen så man kunde promenera normalt och min parkeringsplats började så smått likna en parkering igen. Men nu är det vitt igen, suck.. Jag haaaaatar snö.
Och ja, jag vet det hjälper inte att gnälla över snön. MEN det är min blogg och jag gnäller så mycket jag vill på den förbaskade hemska snön. FÖRSVINN NU. Helst igår.

Nu vill jag ha vår. Så man slipper bli blöt och frysa om fötterna. Jag vill traska runt i snygga chinos och fina blusar. Och fina skor. Ohhh, ge mig.
Men okej då, vi kan väl ta min födelsedag först. För vet ni vad? Nästa fredag (14/1) fyller jag år. Jag blir 25 år. hmmpfff. haha. Födelsedagen kommer nog bara spenderas med min kära K. Och sedan ska vännerna fira mig på lördagen. K jobbar natt på sitt nya jobb då. Så passar jag på att bjuda hit tjejerna, så slipper han vår tjejkväll ;-P

imorgon är det dags för jobb igen. På Erici förskola. Har aldrig varit där, men det kommer nog gå bra ändå. Det brukar alltid fixa sig även om det tar längre tid att hitta saker i ett kök man aldrig varit i ;)

Neeej, nu ska jag hoppa i pyjamasen och slänga mig i soffan. Ljusen är redan tända ;)



Nelly & jag i Kroneskogen.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0