klättrar på väggarna.

Ohhh, jag är så uttråkad. Jag har inte blivit inringd på något jobb nu på några dagar. Jag döööör. Hoppas de ringer imorgon. K började sitt nya jobb idag. Han va så stilig i sina kläder. Numera kommer jag inte se honom så ofta i kockkläder, istället kommer jag se honom i skjorta och slips. När han kom hem idag så kändes det som jag var ihop med en mäklare eller typ bankman. Inte van vid att se honom i de fina kläderna. :)

Neee man får kanske kolla maten i ugnen? Så vi slipper äta grillkol.

Jag vill ha vår nu. Sol. Värme. Oh, jag längtar.
Tyvärr bara januari månad. Men längta kan man göra ändå.

Har bestämt vad jag ska bjuda på för middag på lördag för några av mina tjejkompisar. ;-) Kan inte skriva det här, vissa som läser ;-)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0