Ledig dag.

idag var det ingen som ringde och väckte mig och drog upp mig ur sängen. Så det innebär en ledig dag för mig. Som ska spenderas med Anna & Olivia på Ikea i Malmö (Svågertorp). Jag är ganska pank så det blir nog bara lite blockljus. :) Men om jag känner mig själv så trillar det nog ner fler saker i vagnen. Hooost. :)

Har en glad nyhet att berätta för er. Har vetat det ett tag men har ej kunnat säga det. Från och med april så har jag fått ett långtidsvikariat på Räfsan i Glemmingebro (där jag jobbade i somras). Som 2:a kock. Kommer jobba där från april till sista december som det ser ut just nu. Det kan bli förlängt men det vet jag inte än. Det är på 72%. Jobb varannan helg. Jag är skitglad för jobbet. :) Veta var man ska vara i 8 månader. Och ha ett schema och gå på. Slippa bli inringd varje dag. Riktigt härligt ska det bli. Och om jag får säga det själv, det är jag verkligen värd - efter snart 5 år som inringningsvikarie. ;)





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0