Officiellt.


Nu är det officiellt. Min lillebror och hans sambo Sandra ska gifta sig. Kan ni tänka er? Min lillebror ska gifta sig. Han ska få en hustru. En fru. Det är ju inte klokt. Så glaaaaad jag är för deras skull.
Jag böla som en tok när jag läste inbjudningskortet. Tårarna bara kom av glädje. De kommer få ett sånt fint bröllop och de kommer vara så vackra.
I maj månad är det dags. Och jag har redan hittat klänning :) Det blev den från PaulaMyo.com som jag skrev om häromdagen. Perfekt. Slipper man det bekymret. :)

Jag ser framemot bröllopet. Jag kommer gråta ihjäl mig av glädje och lycka. Haha. :)



Nej, nu är det dags att hoppa ur dessa trasorna och hoppa i ett par jeans och slänga på mig ett ansikte. Dags för middag hos farmor och farfar. Mina kära kusiner ska också dit. Och idag ska de få sina ibjudningskort till bröllopet. :) Det kommer vara det enda vi pratar om. hihi.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0