Tjejmiddag.

Ikväll kommer mina tjejer till mig och käkar middag. Vi ska fira att jag har fyllt 25 år. :) Jag har lagat mat hela förmiddagen och nu har jag bara lite finlirr kvar ;) Förrätt blir avokado med räkröra. Huvudrätt blir kycklingfile/fläskfile med basilika-vitlök-ruccola olja m baconpotatissallad och en god grönsallad.
Har gjort en glasstårta som efterrätt. Marängbottnar med vaniljvisp och hallon (vispar upp vaniljvisp me hallon) så tårtan är vääääldigt rosa. And I like it ;)
Det ska bli mysigt att ha tjejerna här ikväll. :)

K har precis gått till jobbet och han ska sova på hotellet inatt. Hans nya jobb är ju receptionist och då ska han sova på hotellet ca 7-10 ggr per månad. Så ikväll får jag sova ensam. Det var läääängesedan. Kommer kännas tomt utan min snutte brevid mig. Hihi. Jag kommer sakna dig mitt hjärta.

Neee, nu ska jag koppla av lite i soffan framför ett avsnitt av "How I met your mother". Sedan ska jag ta en lååång varm dusch och hoppa i klänningen och slänga på mig ett ansikte.
Tjejerna kommer kl 18.30. Hoppas på en trevlig kväll med er - Anna, Emelie, Anna K och Becci. Tyvärr kunde inte Sandra, Emma och Carro komma. Men vi ska nog kunna ha kul ändå :)


Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0