Torsdag

Då var det torsdag igen. Var det inte precis måndag? Hinner som vanligt inte med i svängarna. Har haft jobb hela veckan. Norreport och Ängaskolan har jag varit på. Idag är det dags för Norreport igen. :-)
Idag är det LÖN. Och det behövdes kan jag tala om för er. Haha.
Ikväll ska jag kanske följa med Anna och Emelie på boxning, om min axel är bättre till ikväll. Har satt sig lite på nacken idag känner jag. Får se ikväll hur det känns.
Nu ska jag ta ut Nelly på en liten morgon promenad innan jag sticker till jobbet. K jobbar också. Men han är hemma igen vid 11.

Hoppas ni får en trevlig torsdag.
Imorgon är det dags för fredagsmys.
Och vi lämnar snart januari månad. (Redan?) Det innebär att vi närmar oss våren med stormsteg. ♥
And I like it alot. :-)


Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0