Magen.

Har haft ont i magen sedan i fredes. På jobbet i fredes fick jag en sådan fruktansvärt smärta i magen så jag fick hålla mig på magen och stå lutad vid en vägg. Sen gick det över lite men kom tillbaka i lördes. Så igår kväll somnade jag av smärta på soffan (vilken trevlig lördagkväll). Var lite bättre imorse men känner mig fortfarande konstig i magen. Har inte kräkt eller nått sånt utan bara haft fruktansvärt ont i magen. Har det inte släppt imorgon får jag väl ringa doktorn. Drygt som faaaan.

Efter att K gick till jobbet så blev jag uttråkad ganska snabbt så jag stack hem till lillebror och Sandra och hängde. Hjälpte Sandra med hennes nya gardiner. Och blev bjuden på mat. Grillad fläskkarré med pommes och sås. Vågade inte äta speciellt mycket med tanke på magen. Och jag hade rätt. Fick sjukt ont i magen nu igen. SEGT.
Önskar K var hemma ikväll/natt men han jobbar.

Snart är det Solsidan. Sjukt roligt program. Tycker man inte den serien är kul - ja, då är det något fel! Det är sjukt roligt och vad vore söndagskvällarna utan Solsidan? :)


Neej, duschen kallar. Dags för jobb imorgon om inte magen blir värre.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0