Onsdag.

Jag är bäst. Så fucking jävla Awesome. :) Så nu har jag sagt det, och med det menas att det har varit en bra dag på jobbet. Haha. Jag är störd, jag vet. Man får vara som man är när man inte blev som man borde. ;-)

Har sån träningsvärk i hela kroppen. Ser ut som en gammal tant när jag försöker resa mig upp. haha. Men det är NICE.
Ikväll blir det något nytt på friskis. Dans Fuego. Jag, Anna och Emma ska dit och skaka på fläsket lite. ;-)


Nu får jag väl ta en promenad med Nelly-Pelly. K jobbar ikväll och har även sovande natt. Så jag och Nelly och katten Ceasar är alldeles ensamma inatt. Vi får väl snarka ikapp. :)

Veckan har bara susat förbi och nu är det snart helg igen. Sinnes, vad tiden går.

Neej, jag har viktigare saker att göra, än att sitta här och dega.


Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0