Tuesday.

Då var denna arbetsdagen också över. Har gått jättebra idag. :) Beräknade maten bra och vi hade bra tempo hela dagen. :) Vi är grymma - Billy och jag! :)

Jag och min älskling var ute och gick en promenad efter jag kom hem från jobbet med Nelly. Har även hunnit prata lite med lillebror om Teddii. Han har vågat sig fram mer nu så det är skönt att veta.

Nu blir det snart ett träningspass på friskis med Anna. Ikväll blir det skivstång! Imorgon ska vi testa på en ny sak som heter Dans Fuego. Det har premiär imorgon. Det ska bli skoj.
Imorgon ska K jobba kväll och sova över på hotellet, så imorgon är jag ensam. :( Neej bara skoja, det är inte så farligt. Det kan vara skönt ibland också. ;) Fast det är tomt i sängen.

Neee får väl fylla på vattenflaskan och dra och möta upp Anna så vi kan sticka till friskis. :)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0