Fredag 27/5

Vaknade kl 06.50 och trodde att klockan var nio. Kunde inte somna om, så jag stack till Karlssons dammar med nelly så hon blev lite rastad. Ska snart bege mig ner till fiskvagnen och hämta löjrom. Sen ska jag sticka bort om till levande hem och köpa en sak som Lillebror och Sandra ska få av mig och Koffe idag. En liten sak bara som kan vara kul att ha! :)
Sen vid ett ca ska vi dumpa av Nelly hemma hos mamma så hon kan vara där medans vi fixar allt i festlokalen. Mat, dukning.. Ja, allt som ni kan tänka er  :)
Vi ska laga all mat själva. Det kommer bli en intensiv dag vill jag lova, men ack så kul! :)

Alltså är det dags för lillebror och Sandras bröllop imorgon. Jag är väldigt förväntansfull och mina kinder kommer nog inte vara torra i kyrkan! :) Min söta lillebror. Jag kan inte fatta när han blev så stor? :) Jag är väldigt stolt över honom och jag är så glad för deras skull. Och en roligare och bättre svägerska än Sandra kan jag inte tänka mig.
Ohh, jag blir nästan rörd bara jag tänker på morgondagen. :,)
Jag kommer vara så stolt.

Imorgon kl 10 ska jag till frissan. Min kära kompis Sofie ska fixa håret på mig. Vet inte hur jag vill ha det bara, men det fixar Sofie! :)

Neee, nu ska jag försöka slänga något i magen och sen får jag snart bege mig ner på stan. :)
K sover fortfarande. Latmask! :)

Ha en underbar helg!


Lillebror & Sandra




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0