Fredag.

Ringde sjukgymnasten imorse och frågade om axeln, men vi skulle avvakta i helgen och jag skulle ringa på måndag igen. Det kunde vara träningsvärk i axeln för jag har inte gjort så ansträngande saker med den armen innan när jag varit sjukskriven..
Angående inlägget jag skrev igår om Aftonbladet, jag har fått svar på mitt mejl. Han tyckte det var sjukt att F-kassan kan behandla folk på det sättet. Han skulle spara mitt mejl, för han hade fått massvis med mejl liknande min historia. Så han skulle kanske göra en uppföljare. Bra, så kanske alla får veta hur F-kassan beter sig. Pucko.
Igår kväll var jag och Anna hos Emelie på middag. Det var mumsigt. Hon bjöd på soltorkadetomater-fylld kycklingfilé med stekt potatis och paprikasås. Efterrätt var pannacotta med bärsås och fruktsallad. Vardagslyx som många skulle kalla det ;)

Idag jobbar K lunch, så jag ska handla lite, förberedda middagen och promenera med Nelly.

Later.



Postat av: Sara

Allt är bra med mig. Var en aningens halv död när klockan ringde bara. Ska på stan om ett tag med en kompis. Sen är de jobb som gäller ikväll.



Hoppas att allt är bra med dig oxå!

2009-01-09 @ 09:35:51
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Jessica Jönsson

Tack. det tror jag med. Längtar tills dem kommer. Undrar dock när det hände att jag blev intresserad av gardiner :P Kram

2009-01-09 @ 10:36:48

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0